Bij Theorie voor Taxi streven wij naar de hoogste kwaliteit in onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval horen wij dit graag. Wij nemen elke klacht serieus en behandelen deze zorgvuldig, vertrouwelijk en eerlijk.

1. Indienen van een klacht

U kunt uw klacht eenvoudig indienen door een e-mail te sturen naar:
Theorievoortaxi@gmail.com

Vermeld in uw e-mail alstublieft:

2. Behandeling van uw klacht

3. Onafhankelijke externe beoordeling

Indien u na onze interne afhandeling nog steeds niet tevreden bent, kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke derde partij.
Wij verwijzen hiervoor naar een erkende mediator via de Mediatorsfederatie Nederland:
www.mfnregister.nl

De uitspraak van deze onafhankelijke mediator is bindend voor Theorie voor Taxi. Eventuele maatregelen worden serieus opgevolgd en binnen redelijke termijn uitgevoerd.

4. Registratie en bewaartermijn

5. Contactgegevens

Theorie voor Taxi 
theorievoortaxi@gmail.com