Bij Theorie voor Taxi streven wij naar de hoogste kwaliteit in onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval horen wij dit graag. Wij nemen elke klacht serieus en behandelen deze zorgvuldig, vertrouwelijk en eerlijk.
1. Indienen van een klacht
U kunt uw klacht eenvoudig indienen door een e-mail te sturen naar:
Theorievoortaxi@gmail.com
Vermeld in uw e-mail alstublieft:
-
Uw volledige naam en e-mailadres
-
Een duidelijke en volledige omschrijving van de klacht
-
De datum waarop het probleem zich heeft voorgedaan
2. Behandeling van uw klacht
-
Binnen 3 werkdagen ontvangt u een bevestiging van ontvangst van uw klacht.
-
Wij streven ernaar om binnen 4 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven.
-
Mocht de afhandeling meer tijd vergen, dan informeren wij u hierover en laten we weten wanneer u een definitief antwoord kunt verwachten.
-
Bent u het niet eens met de uitkomst? Dan kunt u een herziening aanvragen bij de directie. U ontvangt in dat geval binnen 7 dagen een definitief standpunt.
3. Onafhankelijke externe beoordeling
Indien u na onze interne afhandeling nog steeds niet tevreden bent, kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke derde partij.
Wij verwijzen hiervoor naar een erkende mediator via de Mediatorsfederatie Nederland:
www.mfnregister.nl
De uitspraak van deze onafhankelijke mediator is bindend voor Theorie voor Taxi. Eventuele maatregelen worden serieus opgevolgd en binnen redelijke termijn uitgevoerd.
4. Registratie en bewaartermijn
-
Alle klachten worden strikt vertrouwelijk behandeld.
-
Wij registreren klachten intern, inclusief de wijze van afhandeling.
-
Klachten worden minimaal één jaar bewaard, waarna ze worden verwijderd.
5. Contactgegevens
Theorie voor Taxi
theorievoortaxi@gmail.com